niedziela, 17 stycznia 2016

Ciasto kakaowe z malinami i czekoladą

W prostocie jest siła ...i smak .
Gdy najdzie Was ochota na coś słodkiego to małym nakładem sił i kosztów możecie wyczarować sobie dość pokaźną porcję  tego oto ciasta.
Wprawdzie przepis podstawowy nie zawierał malin i czekolady , ale wzbogacenie go o te składniki świetnie tu zagrało.



Składniki :
Na blaszkę 24x30cm
 
2 jajka
1 szklanka cukru (220g)
pół kostki (120 g ) rozpuszczonego masła 
2 łyżki kakao
2 łyżki marmolady lub gęstego dżemu ( u mnie malinowa )
2 szklanki mąki (340g)
1 łyżeczka sody oczyszczonej
1 szklanka mleka

80 g czekolady gorzkiej
3-4 garści malin (u mnie mrożone) - można zastąpić innymi owocami.

Wykonanie:
Jajka ubić z cukrem na  puszystą , gęstą masę  i nadal ucierając dodawać kolejne składniki. Na koniec dodać posiekaną czekoladę , wymieszać.
Ciasto przelać do foremki wyłożonej papierem do pieczenia , posypać malinami.
Piec w 180'C ok 45 min. 

Smacznego :)





4 komentarze:

  1. Zrobilam!!!!! Ekstra przepis!!!! Ja osobiscie mam dwie lewe rece do ciast to wyszlo idelanie szybko, sprawnie i bez bólu :-) ja przelozylam jeszcze kremem z twarogu i malinami pyyyyychhaaaaa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się ,że się udało i smakowało :) a dodanie kremu mniam muszę tez spróbować :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. właśnie wpadłam w panikę bo przez przypadek usunąłem przepis ale szukałam w Internecie godz i jest ,piekłam już ze cztery razy pycha pycha wszystkim smakuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję drogi Gościu za odwiedziny na moim blogu . Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz tu kilka słów ;)

Wydrukuj Przepis