czwartek, 30 stycznia 2014

Bochen chleba na zakwasie.

Moja przygoda z pieczeniem domowego chleba rozpoczęła się kilka miesęcy temu ...
Pewnego dnia natknęłam sie na internecie na taką oto stronę


I zaczęło się  . :) 

wertowanie kolejnych stron z przepisami na pieczywo  , porównywanie , przeliczanie , kombinowanie  , próbowanie ....

I kiedy już wydawało mi się ,że znalazłam taki , który zadowala mnie w 100% znów pojawiał się kolejny i kolejny  ... 

Początkowo wyrastanie ciasta wspomagałam poza zakwasem również odrobiną drożdży , ale nie to było moim celem  ,,, chciałam miec naturalny chleb , bez dodatkowych ulepszaczy ...

No i chyba już Go mam 

Ten z dzisiejszego przepisu piekłam już po raz kolejny i za każdym razem się uśmiecham wyjmując bochen z piekarnika :)



Przepis pochodzi z TEJ strony

Jedyną zmianą jest u mnie nieco dłuższy czas pieczenia  , a do piekarnika wstawiam pojemnik z wodą .






Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję drogi Gościu za odwiedziny na moim blogu . Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz tu kilka słów ;)

Wydrukuj Przepis